زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشترکین سرویس‌های TD-LTE مبناتلکام، می‌توانند حین تماشای آنلاین انواع فیلم و سریال در سایت فیلیمو از ترافیک اینترنت نیم‌بها استفاده کنند. سایت فیلیمو با داشتن بیش از 85 هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی بیشترین مخاطبین را بین سایت‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال دارد. کاربران فیلیمو به سادگی می‌توانند از میان محتوای متنوع موجود در این پلتفرم، اثر مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و آن را بر روی تلفن همراه، تبلت، رایانه‌ی شخصی یا تلویزیون هوشمند خود تماشا کرده و از آن لذت ببرند.

سرویس TD-LTE مبنا تلکام، اینترنتی پرسرعت برای تماشای آنلاین فیلم و سریال

با گذشت زمان، نیاز مصرفی افراد تغییر کرد. قبل از این اتفاق، افراد به دانلود آهنگ‌ها، خرید CD یا DVD فیلم‌ها و… عادت داشتند؛ امروزه افراد برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و سریال از پلتفرم‌های آنلاین استفاده می‌کنند، و جدای از این‌ها، با حجم زیادی محتوای صوتی و ویدئویی دیگر در شبکه‌های اجتماعی مواجه هستند.
دیگر نمی‌توان به داشتن یک اینترنت با سرعتی معمولی بسنده کرد؛ علی‌الخصوص در برخی ساعات که کاربران با اختلال‌های طاقت‌فرسا حین تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و… مواجه می‌شوند، نیاز به یک اینترنت پرسرعت به شدت احساس می‌شود.

سرویس TD LTE مبناتلکام با سرعت 40 مگابیت بر ثانیه به رفع این خلاء می‌پردازد. برای آشنایی بیشتر با این سرویس و اطلاع از تعرفه‌های آن به صفحه TD LTE مراجعه کنید.

ترافیک نیم‌بهاTD-LTE