زمان مطالعه: 2 دقیقه

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی

  • حضور شرکت گسترش ارتباطات مبنا در نمایشگاه ایران تله کام :

    شرکت گسترش ارتباطات مبنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی موسوم به ( ایران تله کام 2018) شرکت کرده و میزبان بازدیدکنندگان محترم این نمایشگاه درفضای باز مقابل سالن شماره 10 و   از تاریخ 11 لغایت 14 مهر ماه 1397 می باشد.  شرکت گسترش ارتباطات مبنا در نمایشگاه  تله کام با هدف ارایه خدمات زیر شرکت خواهد کرد:

    پهنای باند اختصاصی ISDP  

    شرکت گسترش ارتباطات مبنا یکی از پیشرفته ترین ساختارهای فنی در کشور را دارا می باشد. شبکه گسترده فیبر نوری و ارتباطات بی سیم این شرکت بستری پایدار برای مشتریان فراهم می سازد. شرکت گسترش ارتباطات مبنا به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده آدرس اینترنتی IP Address در سطح ایران معرفی گردیده و به مشتریان خود این امکان را می دهد تا آدرس های اینترنتی اختصاصی خود را داشته و برای آن ها مسیر یابی نماید .

    TDD-LTE

    اینترنت نسل ۴ ثابت  TD-LTE آخرین نسل اینترنت ثابت پهن باند است و بهترین گزینه برای تامین بی‌سیم اینترنت منازل و سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری محسوب می گردد. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL و وایمکس تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر  به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند محدودیت مکانی، عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده است. شرکت گسترش ارتباطات مبنا با شرایط ویژه بسته های TDD-LTE خود را در نمایشگاه برای کاربران ارایه خواهد کرد.

    ADSL 2+

    پروموشن های جذاب با سرعت و مقدار حجم بالا و قیمت های مناسب یکی از خدمات جذاب قابل ارایه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام است.

    VOIP

    سرویس VOIP به کاربران اجازه می دهد که تمامی ارتباطات تلفنی خود را بر روی بستر WAN و یا LAN  برقرار کنند و دیگر نیازی به سیستم های آنالوگ قدیمی نداشته باشند تا بتوانند از مزایای صدا با کیفیت بسیار بالا و ویژگی های بسیار دیگر استفاده کنند.

حضور مبناتلکام در نمایشگاه تلکام