آشنایی با اینترنت TD-LTE

زمان مطالعه: 5 دقیقه

اینترنت پرسرعت TDLTE مبناتلکام

اینترنت TDLTE مبنا تلکام، با سرعت 80 مگابیت بر ثانیه در حال حاضر پر سرعت ترین اینترنت ایران است که علاوه بر سرعت دارای پایداری و پینگ پایین می باشد. این سرویس قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر در منزل یا شرکت را دارا است و با توجه به پوشش کشوری و عدم نیاز به خط تلفن ثابت امکان جابجایی سرویس با تغییر آدرس منزل یا شرکت را میسر می سازد. مبنا تلکام در عرضه اینترنت td خود به صورت یکساله و در سراسر کشور طرح های متنوعی را در اختیار شما کاربران قرار می دهد.شما می‌‍‌توانید با خرید سیم کارت و مودم TDLTE به صورت آنلاین در کمتر از 24 ساعت کاری از خدمات مبنا تلکام بهرمند شوید.

اینترنت حجمی مبنا تلکام

با بهره گیری از تعداد زیادی سایت‌های نسل 4 و 4.5G، این خدمت دارای سیگنال قوی در داخل منازل می‌باشد، از این رو هیچگونه نیازی به نصب تجهیزات بیرونی، کابل کشی و… که از سوی برخی اپراتورها به منظور جبران سیگنال ضعیف استفاده می شود را ندارد.

اینترنت های حجمی مبنا تلکام شامل سرویس های خانگی و سازمانی میباشد. مبنا تلکام اینترنت حجمی خانگی خود را برای کابران علاقه مند به سرعت بالاتر طراحی کرده است. از طرفی شرکت های کوچک و متوسط می توانند با توجه به نیاز مصرفی خود از بسته های حجمی مبنا تلکام استفاده نمایند.

اینترنت پرسرعت td-lte
اینترنت های نامحدود td-lte مبناتلکام

اینترنت TD LTE سبک بال

اینترنت TDLTE مبنا تلکام با نام سبک بال ، اولین سرویس نامحدود واقعی ارائه شده با فناوری نسل4 و4.5G می‌باشد. با توجه به گسترش روز افزون محتوای پرحجم (ویدئو، پادکست، شبکه های اجتماعی و …) ضرورت آموزش از راه دور و دورکاری (به دلیل پاندمی کرونا و …)، سرویس‌های خانگی با حجم محدود پاسخگوی نیازهای خانواده نمی‌باشند.

شرکت گسترش ارتباطات مبنا در پاسخ به این نیازها و در راستای ساده سازی هزینه ماهیانه خانواده‌ها، سرویس سبک بال خود را مطابق با استاندارد‌های جهانی برای کاربران علاقه مند طراحی و عرضه کرده است. در این سرویس کاربران امکان استفاده از حجم بزرگی دیتا را به صورت ماهانه دریافت می کنند که بیش از سه برابر میانگین فعلی مصرف کاربران در سطح کشور می باشد.

مزایای سرویس TD-LTE مبنا تلکام

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 1533 تماس حاصل نمائید و یا با تکمیل فرم ذیل تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

    captcha

    سوالات متداول

    هر دو نسل جدید اینترنت‌های بی‌سیم روی موبایل هستند که سرویس TD LTE با نوع خاصی از فرکانس شبکه همراه روی مودم وایرلس، بسیار مناسب و به صرفه برای اینترنت خانگی است.

    این مسئله وابسته به موقعیت مکانی فرد، دسترسی او به دکل‌های مخابراتی و نوع استفاده از سرویس، است.

    بله این مودم‌ها قابلیت جابجایی دارند؛ در صورت نیاز به جابجایی زیاد مودم با سیم کارت FD پیشنهاد می شود.

    نصب و راه‌اندازی سرویس TD LTE مبناتلکام در تهران 24 ساعت و در شهرستان‌ها نهایتا 72 ساعت زمان می‌برد.

    خیر. این سرویس به خط ثابت نیازی ندارد و با یک عدد مودم وایرلس و یک عدد سیم کارت امکان استفاده از اینترنت TD-LTE فراهم می باشد.

    سرعت سرویس های TD-LTE مبناتلکام 8 تا 80 مگابیت بر ثانیه است.

    دسترسی سریع